loading...
چاپ تقویم رومیزی
زینب امیدی بازدید : 6 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

هنگام سفارش تقویم رومیزی مقوایی ، پایه ها از مقوایی با کیفیت بالا ساخته می شوند و مقوای استفاده شده در آنها معمولاً شیشه ای است. تقویم رومیزی از سه قسمت اصلی ، صفحات تقویم و اتصال کابل تشکیل شده است. مورد دیگر مربوط به نوع چاپ روی پایه است که می تواند به صورت حکاکی طلا و نقره یا چاپ ابریشم و حکاکی لیزری باشد. ما دادیم. با توجه به اهمیت طراحی این محصول برای شرکتهای تبلیغاتی ، فرادرس یک فیلم آموزشی را بر اساس یک پروژه فتوشاپ منتشر کرده است - یک طرح تقویم رومیزی در قالب آموزش 1 ساعته و 24 دقیقه ای که برای افراد و شرکتهایی که قصد ایجاد دارند مناسب است تقویم تبلیغاتی. از آنها بخواهید تا در تصویر به شما بگویند که چگونه محصول شما زندگی آنها را تغییر داده است.

از مشتریان خود بخواهید با محصولات شما عکس ارسال کنند. در تقویم های رومیزی عمومی ، پایه معمولاً بیشتر از صفحات است. در قسمت خالی از پایگاه تبلیغاتی چاپ شده است ، تعداد بخشها 12 برگ است و در بیشتر آنها از تصاویری استفاده می شود كه برای عموم قابل استفاده است ، مانند: تصاویر گلها ، طبیعت ، ایران باستان ، نشانه های جهانی ، تخت جمشید ، ایرانی نشانه ها و تقریباً همه شرکت ها تقویم و سالنامه تبلیغاتی را سفارش می دهند. اینها تنها برخی از Shareware های هدفمند است که می توانید برای رشد نام تجاری خود استفاده کنید. پایه و براکت فلزی تقویم رومیزی روزانه به راحتی از برگ های آن جدا می شود.

می توان اثرات چسب را روی پایه مشاهده کرد ، یا بخشی از مقوا استفاده شده در پوشش قابل مشاهده است و ظاهر دسکتاپ تقویم زشت است ، یا اگر از چسب خوب برای اتصال پوشش به مقوا استفاده نشده است ، هر ساله می توان از یک لایه مقوا استفاده کرد. پایه تقویم رومیزی را جدا کرده و پاره کنید ، یا اگر مرحله مشت زدن و فنر به درستی انجام نشود ، ممکن است صفحات تقویم صفحات را به درستی نچرخاند یا از چپ به راست یا بالا و پایین متفاوت باشد. همچنین می توانید تقویم یا سالنامه برای کارمندان خود چاپ کنید. آنها از به اشتراک گذاشتن بیش از حد خوشحال خواهند شد ، به ویژه وقتی متوجه شوند که هنگام چاپ 1400 سالگی شما داستان آنها برای همه قابل مشاهده است.

آنچه تاکنون مورد بحث قرار گرفته ، طراحی صفحه تقویم رومیزی با فتوشاپ است. تقویم پوستری با 10 طرح مختلف عکس و تقویم میز شیشه ای 12 صفحه ای برای هر ماه از سال قابل طراحی است. به دلیل رضایت مشتری در سالهای گذشته ، امسال شروع به تولید تقویم رومیزی کردیم ، اما به سبک جدید. بنابراین گیرنده همیشه شما را به یاد می آورد و اگر به محصولات و خدمات شما نیاز دارد ، می تواند به راحتی از طریق کانال های ارتباطی و مشخصات با شما ارتباط برقرار کند. بیش از هر چیز دیگری ، برای آنچه می خواهید در تقویم سفارشی خود بگنجانید ، وقت بگذارید. هر کس برای دفتر یا خانه خود به تقویم و سالنامه نیاز دارد.

سالنامه ها ابزاری مفید برای مدیریت برنامه ها ، برنامه ریزی رویدادها و فعالیت ها و شناسایی عناصر خاص برای افراد و شرکت ها در آینده هستند. یکی از مهمترین عناصر تقویم رومیزی پایه و اساس آن است. ورق های تقویم رومیزی با 250 گرم جلد براق و UV با چاپ چهار رنگ چاپ می شوند و پایه های تقویم بسته به کد محصول سلفون سخت و پایه با پوشش های سخت در رنگ های مختلف است. این محصول برای دوچرخه کم بسیار مقرون به صرفه است. زیرا هنگام برش و صحافی این محصول ، بخشی از طرح اصلی ، متن و تصاویر مهم شما قابل حذف است. این مدل همچنین می تواند با رنگ و طرح انتخابی شما طراحی شود. می توان از چاپ چهار رنگ برای چاپ یا چاپ 5 رنگ برای کارهای خاص استفاده کرد.

در میان انواع تقویم ها ، تقویم رومیزی طرفداران خاص خود را دارد. یک تقویم رومیزی ویژه با آرم شرکت می تواند مدیرانی را که توجه ویژه ای به برنامه ریزی دارند ، خوشحال کند و آنها ، هرچقدر برند شما برای آنها مهم باشد ، هر وقت به تقویم نگاه می کنند و برنامه های خود را بررسی می کنند ، آنها را به یاد می آورند. شما سقوط می کنید و مارک و لوگو خواسته یا ناخواسته شما را می بینند و شما را به یاد می آورند. پس چرا رویدادهای شرکتی خود را به عنوان یک روز تعطیل برجسته نمی کنید؟ پیشنهادهایی را وارد کنید که انگیزه رشد مشتریان شما را فراهم می کند.

شخصی که یک تقویم رومیزی تزئین شده با نام و نشان تجاری شرکت یا سازمان (تجارت) شما آماده می کند ، هر بار که به آن نگاه می کنید ، نام و زمینه فعالیت شما در چشمان او تازه می شود و به نوعی می تواند یک تبلیغ دائمی باشد. در نظر گرفته شده. حداقل زمان تحویل یک روز و حداکثر زمان تحویل این محصول 10 روز است. زیرا باعث اضافه وزن می شود و همچنین هزینه تقویم رومیزی را افزایش می دهد. همچنین می توانید آن را در ابزار بازاریابی خود بگنجانید. چاپ دیجیتال برای مواردی که نیاز به تحویل فوری دارند نیز عالی است. این امر خصوصاً در مواردی که شخص مسئولیت زیادی دارد بسیار مفید است و نمی تواند فقط به حافظه برای سازماندهی کارها اعتماد کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 89
  • بازدید کلی : 256