loading...
چاپ تقویم رومیزی
زینب امیدی بازدید : 8 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

در پایان ، با توجه به ماموریت ما ، یادآوری می کنیم که با توجه به هزینه چاپ تقویم رومیزی در اهواز ، قبل از هر اقدامی ، با کارشناسان فروش مجتمع چاپ و تبلیغات پان در این زمینه مشورت کنید. قیمت مناسب ، سرعت تحویل و کیفیت بالا از مزایای چاپ و تبلیغات یکپارچه است. من اطلاع می دهم. اگر کیفیت چاپ در تقویم رومیزی بالا باشد ، می تواند مارک را به خوبی به تصویر بکشد و آن را در قلب و ذهن مخاطب ماندگار کند. پایه جامد یک پایه سقفی است که از مقوای درب دار استفاده می شود که معمولاً مانند شیشه چاپ شده یا یک پوشش سخت است و پایه غیرسخت آن تخته ای است که معمولاً به صورت افست چاپ می شود. به طور کلی ، بیشتر تولیدکنندگان تقویم رومیزی ، یک برگ را به عنوان پوششی از تقویم و همچنین تبریک سال نو ، اطلاعات مربوط به زمان تحویل را در نظر می گیرند.

نحوه برگرداندن و قرار دادن ورق های این تقویم جدول کمی متفاوت با تقویم قمری است. تبلیغات جنبه مهم تجارت و تجارت است و اگرچه امروزه در زمینه تبلیغات و هدایای تبلیغاتی روش ها و فن آوری های جدیدی وجود دارد ، اما هیچ کس روش های قابل اعتماد قبلی مانند توزیع و استفاده از هدایای تبلیغاتی موثر مانند حذف تقویم رومیزی از فروش را ترجیح نمی دهد. روش های تبلیغات. ، و برخی از مدیران معتقدند که برای مدت طولانی یک تبلیغ قدرتمند باقی خواهد ماند. امروزه بسیاری از کتابداران که تقویم رومیزی برای محصولات تبلیغاتی شرکت ها تولید می کنند ، نماینده فروش نیستند. به این ترتیب که برای نمایش و ارائه محصولات خود می توانند هرکدام را جداگانه در یکی از صفحات تقویم قرار دهند و مخاطبان خود را به طور کامل و اضافی با محصولات و شرکت خود آشنا کنند.

همیشه مناسب است که تبلیغات به طور مداوم در معرض دید عموم قرار گیرد. سفارش خود را با دقت و کیفیت بالاتری اجرا کنید و سپس صفحات داخلی را در زمان مناسب چاپ کرده و سفارش را به موقع و با توجه به نظر خود تحویل دهید ؛ این هم از نظر مالی و هم از نظر کیفیت تقویم رومیزی که دریافت می کنید به درد شما می خورد. با توجه به اینکه از تقویم رومیزی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می شود ، بهتر است برای سفارش چاپ به دستگاه های صحافی معتبر که دارای تجهیزات صحافی مدرن هستند مراجعه کنید تا محصول نهایی با بالاترین کیفیت چاپ شود. این محصول از نظر شکل ظاهری انواع مختلفی دارد و می توان تقویم رومیزی چوبی را نمونه ای بی نظیر و پرکاربرد دانست.

بنابراین ، چاپ آن بدون شک مقرون به صرفه خواهد بود. معمولاً هنگام طراحی صفحات برای تقویم رومیزی و در قسمت قسمت تقویم ، یک فضای خالی در نظر گرفته می شود تا طرح ، متن یا آرم شرکت حمایت کننده در این قسمت قرار گیرد. تقویم رومیزی تقریباً در همه موارد به عنوان تقویم قمری طراحی می شود. با این نوع تقویم رومیزی ، هر ماه در یک صفحه طراحی و چاپ می شود. آرم عالی برای تبلیغات تجاری شما. در عوض ، برای محاسبه قیمت باید مشخصات دقیق یا نمونه تقویم رومیزی را به سازنده ارائه دهید. برای سفارش تقویم رومیزی ویژه ، بهتر است تولیدکنندگان و توانایی آنها در تولید مدل مورد نظر در اسرع وقت در نیمه دوم سال ارزیابی شده و سفارش خود را در سازنده مورد نظر ثبت کنید.

1400 تقویم رومیزی را می توان در نیمه دوم دسامبر و پس از تأیید وزارت جهت گیری خریداری کرد. تمام عناصر و عناصر مورد استفاده در طراحی این تقویم ها بردار بوده و بدون افت کیفیت قابل ویرایش و بزرگنمایی هستند. بنابراین ، اگر می خواهیم تقویم رومیزی هفتگی (پیشخوان هفتگی) با کیفیت و مناسب مشتری و در عین حال با قیمت مناسب تولید کنیم ، بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه استفاده از یک فنجان 135 گرمی است. در عین حال ، امکان سفارشی سازی محصولات مختلف می تواند متناسب با سلیقه های مختلف باشد و انتظارات مشتری را به روشی مطلوب برآورده سازد. تفاوت در کوچکترین اجزا و نوع خاص چوب باعث شده است تا این محصول توسط مشتریان به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات تبلیغاتی انتخاب شود. آنچه باعث بهبود اثربخشی این روش تبلیغاتی می شود ، استفاده از تصاویر جذاب مرتبط با محصولات و خدمات تجاری شماست.

در پشت قسمت ، جدول ماه معمولاً به صورت كوچك طراحی می شود (حدود یك چهارم صفحه) و تصاویر در اندازه بزرگتری قرار می گیرند كه پشت تقویم كار نامیده می شوند. در تولید یک تقویم رومیزی مشترک ، تولید کنندگان برگ ماه را در مقیاس بزرگتر طراحی و چاپ می کنند. مهمترین قسمت تقویم رومیزی برای یک سال اساس تقویم است. این مدل از تقویم رومیزی در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است. تقویم رومیزی یک موفقیت بزرگ در طراحی تقویم در سراسر جهان است. بنابراین ، بیشتر تقویم های رومیزی تولید می شوند

در 13 برگ. پایه و براکت فلزی تقویم رومیزی روزانه به راحتی از برگ های آن جدا می شود.

اگر طراحی تقویم رومیزی در اهواز دارای پاراگراف باشد

آماده است ، زمان تحویل برای چاپ تقویم رومیزی در اهواز در مقایسه با خدمات چاپ و چاپ پس از چاپ که باید روی آن چاپ شود ، بین 7 تا 10 روز کاری طول خواهد کشید. هر روز روی یک ورق طراحی و جایگزین می شود. این برگ کاملاً مطابق با خواسته مشتری قابل چاپ است. همچنین ، یک برگ از تقویم رومیزی کاملاً به سفارشات تبلیغاتی شرکت اختصاص یافته است یا توسط تولید کننده به عنوان پوشش طراحی شده است (صفحه اصلی). همچنین می توانید از تقویم های میز چوبی به عنوان هدیه ای ساده و بادوام برای دوستان خود استفاده کنید. تولید تقویم رومیزی با عملکردهای کاملاً خاص مورد نظر مشتری ، تقویم رومیزی ویژه ای است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 131
  • بازدید کلی : 298