loading...
چاپ تقویم رومیزی
زینب امیدی بازدید : 9 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

در دنیای رقابتی امروز ، سازمانها و شرکتهای مختلف سعی دارند در موارد مختلف از رقبای خود پیشی بگیرند. در دنیای امروز جذابیت و زیبایی نقشی اساسی در جذب مخاطب داشته است. به این ترتیب ، شرکت ها و سازمان های مختلف همیشه سعی می کنند خود را لوکس نشان دهند. بنابراین چاپ تقویم رومیزی نیز می تواند در جذابیت محل کار شما مثر باشد. اما اگر به دنبال تأثیر شگفت انگیزی بر روی مشتریان خود هستید ، باید هزینه بیشتری برای تقویم رومیزی خود بپردازید و این سفارش تقویم رومیزی با چاپ خاص است. با سفارش تقویم رومیزی ، تبلیغات خود را در طول سال به مشتریان نشان دهید. به دلیل استفاده متداول از تقویم رومیزی ، بسیاری از تولیدکنندگان این محصول را ارائه می دهند که همین امر باعث ایجاد تنوع در تولید تقویم رومیزی شده است.

تقویم رومیزی ارزان یکی از آرزوهای افرادی است که می خواهند هدایای تبلیغاتی ارائه دهند. شرکت ها ، سازمان ها و بسیاری از فروشگاه ها از تقویم رومیزی به عنوان هدایای تبلیغاتی برای تبلیغ ، افزایش فروش و برقراری ارتباط موثر با مشتریان خود استفاده می کنند. در این محصول ، تبلیغات مشتری در تمام صفحات تقویم رومیزی قرار می گیرد و به آنها این امکان را می دهد که خدمات خود را به صورت ویژه در 13 صفحه جلو و عقب به مشتریان ارائه دهند. در این محصول ، مضامین مشترک در تمام صفحات تقویم رومیزی چاپ شده و تبلیغات شما با رنگ طلایی فقط در پایه مقوا در پایین تقویم چاپ می شود. یکی از مزایای این تقویم رومیزی این است که می توانید حداقل 100 قطعه سفارش دهید.

در ادامه این مقاله ، ما به شما خواهیم گفت که چرا سفارش تقویم برای تجارت شما ضروری است و مزایای آن را بررسی کنید. بنابراین برنامه ریزی و سفارش تولید این محصول باید به موقع انجام شود تا تقویم و تقویم یا موعد مقرر در مناسب ترین زمان با بهترین کیفیت تحویل داده شود. برای چاپ تقویم های معمول می توانید از تذهیب یا چاپ روی صفحه استفاده کنید. اگر کمتر از 10 شماره یا تقویم با عکس های شخصی می خواهید ، می توانید 99 محصول ویژه تقویم را انتخاب کنید. بسته به نوع چاپ و صحافی که برای چاپ این محصول در نظر گرفته می شود ، انواع حرفه ای آنها را می توان مشاهده کرد که می تواند با ویژگی هایی از جمله کیفیت و طراحی همراه با زیبایی و دقت ارائه شود.

بیش از 80٪ طرح یک لایه باز است که می تواند به طرح و رنگ دلخواه تغییر یابد. 19 عدد وجود دارد. فنر دوتایی سیاه این محصول مقالات آن را به هم متصل می کند. با استفاده از نام تجاری در تمام صفحات ، چاپ پایه با نام خود ، یکی از مزایای یک تقویم ویژه این است که هر صفحه ماه تبلیغات شما است و این باعث می شود از ذهن مشتری و هر بیننده ای از دور ذهن خود را تکرار کنید. دریافت آشنایی با کار و حرفه خود ، در تقویم های ویژه رومیزی امکان ساخت مقوا ، روکش های سخت ، پایه های چرمی و حرارتی ، اندازه دلخواه ، صحافی یا جعبه سازی متفاوت ، تغییر ضخامت یا نوع برای آنها امکان پذیر است و صفحات جلد ، لازم به ذکر است که تعداد تقویم های رومیزی حداقل 500 عدد را چاپ می کند و اگر می خواهید تعداد کمتری بخرید ، باید از تقویم رومیزی با طراحی کلی استفاده کنید.

لازم به ذکر است که حداقل سفارش این محصول لوکس 500 قطعه است. اگر بیش از 500 مشتری وجود دارد ، آنها می توانند از تقویم خود بازدید کنند. سپس مشتریان به اندازه نیاز خرید می کنند. تقویم رومیزی می تواند به شما در طراحی تزئینی محل کار شما کمک کند و علاوه بر دانستن تاریخ روز و ماه ، میز کار شما را جذابتر کند. استفاده از طرح ها و رنگ های جذاب در طراحی تقویم رومیزی می تواند مخاطبان تجاری شما را به خود جلب کند. هنگام طراحی و چاپ تقویم رومیزی تا حد ممکن حساس باشید. در هر دو چاپ امکان انتخاب رنگ مورد نظر وجود دارد. شما می توانید هر آنچه از یک محصول منحصر به فرد انتظار دارید را در زمینه چاپ و ارائه این محصول با ما تجربه کنید و در عین حال از قیمت مناسب انواع سررسید بهره مند شوید.

هرچه تجهیزات بیشتری برای تولید و تحویل این محصول مورد استفاده قرار گیرد ، با هر سلیقه ای که بتواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند ، بلکه ارائه مناسب از نظر اطلاعاتی نیز طراحی و ساخته می شود. به روز کنید هدایای تبلیغاتی کالاهایی است که با مارک ، آرم یا شعار تجاری حک شده است. طراحی کلاسیک این تقویم های تبلیغاتی تضمین می کند که نام و نشان شما برای مدت طولانی قابل مشاهده و مشاهده خواهد بود ، بنابراین در تقویم های تبلیغاتی ، وقتی کسی تاریخ را بررسی می کند ، مهلت را تمدید می کند و ...

اینکه همه افرادی که مخاطب شما هستند با نحوه کار و نوع محصولات آشنا هستند. در ساخت ، ساخت یا چاپ رومیزی

تقویم ، که به صورت ایستاده روی یک میز دیده می شود ، از یک پایه جامد مشاهده می شود ، که به شکل هرم یا مثلث است ، همراه با ورق های پوست ، که گاهی اوقات فصلی یا ماهانه در نظر گرفته می شوند. این ورق های شیشه ای تقریباً

n بصورت تقویم یک و دوتایی ساخته شده و تولید می شود که نشان دهنده تقویم تقویم برای مخاطبان پشت میز یا به عنوان ارائه دهنده تقویم در مقابل مخاطبان پشت میز و مشتری یا شخص ثالث در مقابل است. میز یا پیشخوان چاپ وقتی به مشتریان خود مانند یک تقویم یک هدیه تبلیغاتی می دهید ، حس خوبی از نام تجاری خود را به مشتری تزریق می کنید و این مخاطب به مشتری وفادار مجموعه شما تبدیل می شود.

به همین دلیل ما می خواهیم تقویم و آخرین مهلت تبلیغات را به شما پیشنهاد دهیم. بله ، رایانه ها ، تلفن های هوشمند ، تبلت ها

دستگاه های دیگری که ما هر روز استفاده می کنیم دارای تقویم هستند. در یک طرف ورق یک جدول هفتگی کامل با یک فضای کوتاه برای یادداشت های همان روز قرار دارد. با جعبه مخصوص هدیه نیز موجود است. زمینه: شما می توانید با استفاده از بافت های مختلف ، الگوهای سنگی خیره کننده یا ساده ، یک پس زمینه شیک و مدرن انتخاب کنید. تقویم های دسک تاپ پیچیده را در اصفهان با Noziq بفروشید. با فروش نوزیگ از فروش تقویم رومیزی Fantasy 1400 در اصفهان لذت ببرید. جدا از تقویم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 92
  • بازدید کلی : 259