loading...
چاپ تقویم رومیزی
زینب امیدی بازدید : 9 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

تقویم رومیزی معمولاً از دو قسمت متن و پایه تشکیل شده است. تقویم ها به سریع ، ماهانه و سالانه تقسیم می شوند. به گزارش ایسنا ، به نقل از ، فعالیت های روزانه و برنامه های آتی زیادی وجود دارد که باید آنها را در تقویم رومیزی یادداشت کنیم. البته لازم به ذکر است که تقویم های رومیزی بسیار متنوع بوده و به صورت پیشخوان هفتگی با تعداد ورق مختلف (معمولاً 52 برگ) تولید می شوند ، اما بیشتر آنها 13 صفحه و شمارنده ماه است. در هنگام طراحی صفحات برای تقویم رومیزی ، اگر هر دو روی یک برگ طراحی و چاپ شده باشند ، باید توجه داشت که بعد از ورق زدن صفحات ، هر دو صفحه از یک شکل برخوردار باشند. رنگ بدنه شفاف پلکسی گلاس با پس زمینه متفاوت ، زیبایی و کنتراست تصاویر را دو چندان می کند.

ترکیب چوب و پلکسی علاوه بر زیبایی ، ثبات مضاعفی را در تقویم ایجاد می کند. به عنوان مثال ، اگر آرم شرکت را در یک تقویم رومیزی قرار دهید ، هیچ کس به آن توجه نخواهد کرد و هر بار که برای بررسی روز مورد نظر روی تقویم کلیک می کنند ، تبلیغات برند شما را روی آن مشاهده می کنند. حتماً یک تقویم مخصوص دفتر کار را با طرح ، اندازه و تعداد روز مورد علاقه خود چاپ کنید. تقویم رومیزی انواع دیگری نیز دارد که روزمره است. در یک محیط صنعتی که تقویم ها به ضربه و مقاومت شیمیایی بالایی نیاز دارند ، از این نوع تقویم ها به طور گسترده ای استفاده می شود. این تقویم رومیزی معمولاً هفتگی است و دارای 52 صفحه است.

معمولاً 2 برگ دیگر به این تعداد اضافه می شود. این ویژگی ها امکان استفاده از این تقسیم را به عنوان پایه دسک تاپ برای نمونه کارها (نمونه کارها) فراهم می کند. جلد چاپ برای سازمانی مناسب است که می خواهد اطلاعات خود را براساس تقویم ارائه دهد و پایه تقویم را تا حد ممکن به عناصر سازمانی و رنگ خود نزدیک کند. چاپخانه کهن بزرگترین و مجهزترین مجموعه چاپ دیجیتال و چاپ افست است که کلیه محصولات چاپی را بصورت آنلاین و حضوری به کلیه همکاران و عموم ارائه می دهد. کاربران در این سیستم می توانند پس از دریافت اطلاعات و دانش کامل در مورد محصول انتخابی مانند چاپ فوری ، چاپ ارزان ، چاپ بنر ، چاپ کاتالوگ ، کارت ویزیت ، ساخت تابلو ، چاپ سربرگ ، چاپ بروشور ، چاپ تراکت ، چاپ قطعه لمینت ، برچسب و وینیل ، پلاتر برش ، هدایای تبلیغاتی ، برش لیزر و cnc ، چاپ و صحافی پارچه ، چاپ بلوغ ، تقویم رومیزی هزاران سرویس دیگر به کاربر ارائه می دهد و از نظر نقطه کیفیت قادر است بهترین کارها را انجام دهد ، قیمت و زمان از لحظه چاپ تا تحویل نهایی اثر به مشتریان.

این عناصر شامل اطلاعات تماس ، آرم شرکت ، عکسهای محصول و و چاپ تقویم رومیزی بصورت اختصاصی در صفحات بصورت ماهانه ، سه ماهه یا سالانه است. هر تقویم می تواند هرچه بیشتر محصولات یا ارائه دهندگان خدمات را برای مشتری یا مشتریان نشان دهد. آن را در اذهان عموم و مردم زنده نگه دارید و استفاده از این تبلیغات بی نظیر که با دوام بالا و مقرون به صرفه بودن تولید می شود ، منجر به چاپ محصول یا مارک شرکت در تمام صفحات تقویم می شود ، در این حالت کل تقویم یک ساله است. دسکتاپ شما را به مشتریان خود معرفی می کند. در نگاه اول بیننده شرکت را در ذهن بیننده متصل می کند. یکی از مهمترین ویژگی های تقویم رومیزی این است که همه روزهای ماه را با یک نگاه نشان می دهد. با این کار نیازی به ورق زدن نیست و یافتن تاریخ مورد نظر را آسان می کند.

یا به عنوان پایه ، مقوا ضخیم را با مقداری پارچه ترکیب کنید ، که تعداد کمی از مردم این کار را انجام می دهند زیرا هزینه بیشتری دارد ، که مقرون به صرفه نیست. بسته به نوع شغل و نوع مخاطب شما ، ممکن است این هزینه ها در پیشرفت آرزوهای شغلی شما تاثیری نگذارد. اگر سفارش شما هنگام سفارش تقویم رومیزی برای شما بسیار مهم است ، از این گزینه استفاده کنید و مواد اولیه را با توجه به بودجه مورد نظر خود انتخاب کنید. برای سفارش تقویم رومیزی ویژه ، بهتر است تولیدکنندگان و توانایی آنها در تولید مدل مورد نظر در اسرع وقت در نیمه دوم سال ارزیابی شده و سفارش خود را در سازنده مورد نظر ثبت کنید.

مدل تقویم رومیزی طبیعت معمولاً در قالب 12 برگ (24 صفحه) تصاویر زیبا از طبیعت برای فروش در دسترس است. می توانید طرح و آرم خود را در همه صفحات تقویم کار اداری به صورت تک رنگ یا رنگ چاپ کنید. بنابراین ، استفاده از تصاویر با وضوح بالا و کیفیت خوب در همه صفحات ضروری است. برای خرید تقویم رومیزی می توانید سفارش خود را بصورت آنلاین و تلفنی ثبت کنید. و در صورت نیاز به طراحی ، مهر متین به شما اطمینان می دهد که طراحان متخصص مجموعه تا پایان کار طراحی با شما خواهند بود. این تقویم ها معمولاً خاص نیستند و به صورت آماده چاپ می شوند ، فقط برای کسانی که به تقویم خام و زیبا نیاز دارند ar

این مدل تقویم رومیزی گزینه خوبی برای مدیران و مشتریانی است که هدیه ویژه می خواهند. نوع دیگر تقویم رومیزی 7 برگ است. این حالت l تقویم رومیزی (نمونه کارها) ، همانطور که از نام آن پیداست ، دارای 7 برگ تقویم است. 50 است ، این یک پیشخوان هفتگی است (52 برگ) ، که ورق ها به عنوان برچسب یا فنر در داخل پایه قرار می گیرند ، برای پایه می توان از مقوا ، چوب ، چرم و پوشش های سخت استفاده کرد. 8 است و هر روز هفته در صفحه است و فضای کمی روی میز را اشغال می کند. سفارش تقویم رومیزی ویژه علاوه بر اکسسوری زیبا ، جذاب و خاص می تواند نیازهای تبلیغاتی و مارکیت شرکت ، مجموعه ، دفتر یا سازمان شما را برآورده کند.

برای اتصال این تقویم ها معمولاً از یک فنر در بالای تقویم استفاده می شود که مقاومت بالایی برای اتصال صفحات به یکدیگر دارد. اما بدون شک همه افراد b آنها از تقویم رومیزی روزانه و تقریباً از هر تقویم رومیزی و تاریخ سررسید استفاده می کنند و می توانند در هر سازمان یا ارگانیک استفاده شوند و یکی از عناصر اصلی میز کار آنها است. برای پایه ، اگر از مقوا استفاده شود ، قیمت تقویم ارزان تر یا ضخیم تر خواهد بود و تقویم رومیزی (نمونه کارها) تحت پوشش قرار می گیرد. این تقویم دارای 13 صفحه دو صفحه یا 26 صفحه است که به شما امکان می دهد یک تقویم طلای کاملاً اختصاصی چاپ کنید. و این یکی از تقویم های کوچک و 12 برگ از این مجموعه است. تقویم رومیزی عمدتا ماهانه است و برای ایجاد آنها از 13 برگ یا 26 صفحه استفاده می شود که از نظر معرفی محصول می تواند بسیار مفید باشد و کلیه محصولات را می توان در 26 صفحه تقویم وارد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 84
  • بازدید کلی : 251