loading...
چاپ تقویم رومیزی
زینب امیدی بازدید : 14 جمعه 27 فروردین 1400 نظرات (0)

ارزش سالنامه به عنوان ابزاری برای بازاریابی تجاری در طول سال که باعث افزایش وفاداری مشتری می شود قابل اندازه گیری نیست ، اما با توجه به بودجه شرکت برای تبلیغات تجاری و بازتولید در سال 1400 ، هزینه هر سالگرد در پیشرفت اهداف تبلیغاتی و تجارت شما بسیار زیاد است. توسعه. چیزی نیست! شاید برای شما عزیزان که می خواهند تقویم رومیزی را به عنوان هدیه در پایان سال سفارش دهند تا جالب باشد که بدانند چگونه تقویم رومیزی درست می شود جالب باشد. علاوه بر 365 برگ ، آنها اغلب از یک صفحه شیشه ای به عنوان پوشش تقویم و یک ورق دیگر در انتهای تقویم به عنوان پشت جلد استفاده می کنند تا تقویم رومیزی هنگام ارائه خوب به نظر برسد.

ویژگی ها: یکی از نکات جالب در مورد این محصول قرار دادن یک فنجان در پایه تقویم است که باعث زیبایی و متفاوت بودن محصول می شود و شما عزیز می توانید از هر نوع گیاه طبیعی استفاده کنید و این بازدیدهای مکرر همیشه نام شما قبل از چشم آنها است و بنابراین یک ابزار تجاری برای شما خواهد بود. وقتی هدف گذاری می کنیم ، طراحی را با آگاهی به جلو می بریم ، که این امر طراحی و چاپ را تسهیل می کند. هدایای تبلیغاتی Gifto با ارائه مشاوره در مورد سفارشات سررسید و دانش و تجربه آنها در تولید و فروش سررسیدها و سالگردها ؛ در قالب یک سری مقالات که شامل اطلاعات مفید ، جالب و کاملی مانند برش ، انواع صحافی ، جلد ، کاغذ ، مدت چاپ ، قالب تاریخ ، پیوست ها ، حکاکی آرم جلد ، چاپ آرم در صفحات ، شبکه ، روکش بنر ، روبان یک سالنامه خاص و کیفیت و قیمت سررسید یا سالنامه است. برای آگاهی و عملکرد بهتر در بزرگسالی ؛ برای شما عزیز آماده شده

حالا که این ابزار نقش پر رنگی در زندگی بشر دارد ، چرا بهتر و جامع تر از آن استفاده نمی شود؟ نام محصول یا حتی برند شما باید به خوبی روی آن بدرخشد تا در ذهن مخاطب باقی بماند. اگر اندازه های مورد نیاز خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد ، استفاده از آنها برای گیرنده مشکل است. کاغذهای این محصول از نوع پوستی با کیفیت بالا است. مواد به کار رفته در پایه تقویم چوب طبیعی است که به دلیل کیفیت و دوام بالا می توانید چندین سال از آن استفاده کنید. این روش بیشتر به دلیل تغییر رنگ ماده حرارتی در برابر گرما در پایه های حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد.

گروه نگارینه هر ساله انواع مختلف تقویم رومیزی را در طرح های مختلف تولید می کند: تقویم رومیزی هخامنشی ، تقویم رومیزی ایران ، طراحی تقویم رومیزی جهانی ، تقویم رومیزی چوبی ، تقویم رومیزی طرح دستی ، تقویم رومیزی گل ، تقویم تقویم رومیزی طبیعت ، تقویم جدول مذهبی و. .. در جدول تقویم 1400 تمام روزهای آفتابی ، قمری و میلادی و بخش مناسبت هر ماه از نوع تایپ شده است و از عکس هرگز استفاده نشده است ، بنابراین می توانید به راحتی و به راحتی تمام اعداد و مناسبت های تقویم را مشاهده کنید. تغییر دهید. برای دیدن تقویم رومیزی 1400 کودک کلیک کنید. بنابراین می توانید از ارزان ترین تبلیغات یک ساله استفاده کنید. قیمت هر یک از آنها کمی متفاوت از یکدیگر است ، اگر می خواهید کمتر پرداخت کنید می توانید آن را در هفت صفحه سفارش دهید.

تقویم شامل همه مناسبت ها و اطلاعات جامع است که در پایین صفحه طراحی شده است و صفحات داخلی دارای تاریخ میلادی و شمسی است. به عنوان مثال ، آنها از یک ورق کاغذ فانتزی با مهر طلایی یا نقره ای در ابتدای ورق های تقویم یا یک ورق کاغذ بافت (پارچه ای) با تأکید بر طراحی خود در ابتدای ورق های تقویم رومیزی استفاده می کنند. تقویم مدیریت دسک تاپ 1400 یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین انواع تقویم در بین عموم مردم است. Desktop Calendars 1400 دو پیوند را برای بارگیری پس از خرید نمایش می دهد ، یک فایل حاوی طرح تقویم رومیزی و یک فایل حاوی آخرین نسخه جدول تقویم 1400.

گروه سالنامه پاسارگاد انواع تقویم رومیزی و سررسید 1400 را با بهترین قیمت چاپ و توزیع می کند. ویژگی های تقویم که برای مخاطب مناسب است ، طراحی های زیبا بر اساس ماه های فصل است که طراح محصولات یا خدمات شما با خلاقیت در ماه های فصل قرار می دهد. انتخاب نامحدود: در فروشگاه های آنلاین به تعداد مورد نیاز وجود دارد. برای این قسمت از طراحی تقویم رومیزی در فتوشاپ ، ما از یک تصویر بهاری استفاده کرده ایم که بسته به فصل می توانید تصویر مناسبی را انتخاب کنید. اما در هر صورت می توانید نوعی مناسب برای استفاده دلخواه انتخاب کرده و در مکان های خاص به صورت تخصصی از آن استفاده کنید. روی لایه هوشمند "Faradres Original Mokap" دوبار کلیک کنید تا پرونده جدیدی در فتوشاپ باز شود.

همچنین ، مزیت تقویم رومیزی شرکت اهدا کننده این است که با حکاکی آرم روی تقویم یا داخل صفحات آن ، می تواند دارای مداوم باشد
مشتری ها طراحی و تولید یک تقویم رومیزی مطابق با سلیقه سازمانی شما با استفاده از یک تیم طراحی مجرب و یک تیم تولیدی در ارتباط ، کلیه امکانات لازم برای تهیه محصول و یک تقویم دسک تاپ پیچیده را فراهم آورده است. به طور کلی چاپ ، هزینه های آن کمتر از چاپ خصوصی است و همچنین کمتر از چاپ خصوصی است ، زیرا از رنگ ها به صورت متعادل استفاده نمی شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 258