loading...
چاپ تقویم رومیزی
زینب امیدی بازدید : 8 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

اما باز هم ، جعبه های تقویم رومیزی سفارشی بسیار رایج نیستند. این سفارشی سازی تقویم رومیزی همچنین شامل نکات و قوانینی است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد. بنابراین ، استفاده از تصاویر با وضوح بالا و کیفیت خوب در همه صفحات ضروری است. حراج واقعی تقویم رومیزی با کیفیت 1400 یا بالا و قیمت مناسب از تولید تا مصرف با تمام تیراژها و قیمت های مورد نظر شما. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید. همانطور که می دانید ، هر صفحه از تقویم رومیزی پشت و کنار دارد. هر صفحه همچنین دارای یک تصویر پشتی و یک تصویر جلوی کوچکتر است ، درست بالای تاریخ هر ماه.

بارها برای ما پیش آمده که در پایان سال به فکر سفارش هدایای تبلیغاتی بیفتیم و سرانجام به تقویم رومیزی برسیم. مسئله این است که ما نمی دانیم با این قیمت ها و تعاریف مختلف از هر یک از محصولات آنها ، بیایید به چه کسی و با چه استانداردی اجازه دهیم. به عنوان یک هدیه تبلیغاتی موثر ذکر شده است. تقویم رومیزی یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند است. سرانجام ، اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی مفید ، موثر ، ارزان و اقتصادی برای سال جدید هستید ، تقویم رومیزی یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید.

اکنون ، با تمام توضیحات داده شده ، فکر نمی کنید یک تقویم با طرح و تصویر خاص ، همراه با یک قطعه از طرح برای ارائه تجارت شما ، و همچنین یک چاپ خاص با کیفیت عالی و اندازه انتخاب شما هزینه کمی بیشتر ...؟ آیا می توان به صورت خودکار در تقویم رومیزی نوشت؟ تقویم های رومیزی از نظر شکل و کاربرد بسیار منحصر به فرد هستند به طوری که تعداد کمی از میزها هستند که هیچ یک از آنها را نپذیرند. تقویم ها اهداف مختلفی دارند و در اشکال و سبک های مختلف چاپ می شوند. چاپ تقویم رومیزی یکی از انواع و یکی از سبک های چاپ تقویم است. در این مقاله ، ما بیش از چاپ تقویم رومیزی به این موضوع خواهیم پرداخت. ما بیشتر به شما خواهیم گفت


در حال حاضر ، بازار رقابتی در این زمینه بسیار گسترده است و اینها می توانند از برندگان واقعی که از طرح های منحصر به فرد استفاده می کنند استفاده کنند. به یاد داشته باشید افرادی که از تقویم رومیزی استفاده می کنند هر روز به آن نگاه می کنند و به راحتی متوجه کاستی های آن می شوند و تمام این کاستی ها را به برند شما نسبت می دهند. این به این معنی است که هر ماه روی یک کاغذ چاپ می شود و پشت آن تصاویر تبلیغاتی یا تصاویر زیبایی که مشتری انتخاب کرده چاپ می شود. آگهی تبلیغاتی شما ممکن است فقط حاوی آرم اصلی شرکت یا شعار تبلیغاتی شما یا یک یا دو صفحه کاملاً طراحی شده و منحصر به فرد باشد.

هدیه باید زیبا باشد تا هدیه ای دیدنی محسوب شود. هنگام چاپ تقویم رومیزی ویژه ، می توانید با طراحی تقویم رومیزی تقویم منحصر به فردی داشته باشید. علاوه بر این ، باید قدرت ادامه در ذهن افراد را داشته باشد. قراردادهایی که رنگ های زیادی در بازار دارند. تقاضای آنها در بین شرکتهای تجاری بسیار زیاد است. همچنین ، اگر می خواهید تقویم رومیزی خود را سفارش دهید ، می توانید آرم شرکت خود را در این صفحه حک کنید. البته باید توجه داشت که اگر اندازه های درخواستی غیر متعارف باشد ، استفاده از آنها برای گیرنده مشکل خواهد بود. یکی دیگر از مزایای تقویم رومیزی ویژه / تقویم رومیزی تبلیغاتی / تقویم رومیزی اداری / تقویم رومیزی پیچیده / تقویم رومیزی ارزان برای شرکت اهدا کننده این است که با درج آرم روی آن یا داخل صفحات آن می تواند تمرکز مستمر و م beثری باشد. شخصی که از تقویم رومیزی و مشتریان آن استفاده می کند.

شاید اگر این هدیه عملی باشد و مورد استفاده وی باشد. روند تولید به گونه ای است که پس از سفارش مشتری در چاپخانه ، روند طراحی صفحات آن آغاز می شود و پس از اتمام طرح ، سفارش چاپ و تحویل مشتری می شود. پس از خرید ، هر مشتری می تواند داده های تبلیغاتی خود را در تقویم های خود چاپ کند. با هر تماس ما شما را راهنمایی می کنیم که چه نوع تقویم رومیزی را سفارش دهید. با توجه به طیف گسترده ای از روش های چاپ برای تقویم های رومیزی ویژه / تقویم رومیزی تبلیغاتی / تقویم رومیزی اداری / تقویم رومیزی پیچیده مانند اندازه ، مواد ، صحافی ها و خدمات مختلف چاپ پس از چاپ که می توان برای این محصول در نظر گرفت امکان پذیر نیست و جزئیات برای محاسبه هزینه یک تقویم دسک تاپ دقیق مورد نیاز است. برای پرسیدن قیمت تقویم رومیزی ویژه / تقویم رومیزی تبلیغاتی / تقویم رومیزی اداری / تقویم رومیزی پیچیده ، فقط با کارشناسان ما تماس بگیرید.

این یکپارچگی را ایجاد می کند و سازگاری را در کار شما نشان می دهد. براساس تقویم رومیزی خود ، می توانید تخته ای سفارش دهید که ظاهر و احساس تقویم رومیزی شما را ارتقا دهد. همه تقویم های آماده یا جلد گالینگور با روکش رنگی و چرم هستند که زیبایی خاصی به تقویم می بخشد یا از چوب ساخته می شود که جلوه خاص خود را دارد. این بدان معنی است که هر ماه بر روی یک ورق کاغذ چاپ می شود ، و پشت این مقاله قرار دارد

و تصاویر تبلیغاتی چاپی یا تصاویر زیبا که توسط سازنده انتخاب شده است.

برند خود را برجسته کنید: وجود رنگها نام شرکت و برند شما را تعیین می کند و باید ثابت باشد و c

در تمام قسمتهای تقویم رومیزی یاد می گیرد ، بنابراین هر وقت مخاطب به تقویم رومیزی نگاه می کند ، نام تجاری و شرکتی که شما بلافاصله با آن در ارتباط خواهید بود. در این محصول ، تبلیغات مشتری در تمام صفحات تقویم رومیزی قرار می گیرد و به آنها این امکان را می دهد که خدمات خود را به صورت ویژه در 13 صفحه جلو و عقب به مشتریان ارائه دهند. تقویم رومیزی منبع رویدادهای سالانه را نشان می دهد ، اما این تنها عملکرد تقویم است

نه با چاپ برند و ارائه محصول یا خدمات ، بلکه می تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی م effectiveثر مورد استفاده قرار گیرد.

برای شخصی سازی پایه میز تقویم ، می توانید طرح یا آرم مورد نظر را روی پایه چاپ کنید. یک نوع چاپ تقویم ، چاپ تقویم رومیزی است. تقویم رومیزی یکی از م toolsثرترین ابزارهای تبلیغاتی است زیرا ابزاری است که در کمترین زمان ممکن در معرض دید افراد قرار می گیرد و بسیار کاربردی است. هنگام خرید تقویم 1400 ، تقویم رومیزی که سفارش می دهید باید براساس نوع محصولات و خدماتی که دارید انتخاب یا طراحی شود. اما در بیشتر موارد ، از پوشش سخت یا شیشه چاپ شده و سلفون (اصطلاحاً پایه سلفون) استفاده می شود. گروه تبلیغاتی ریحان تولید کننده 1400 تقویم رومیزی در قالب 12 و 13 صفحه با پایه سلفون و جلد سخت با کیفیت و قیمت مناسب است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 120
  • بازدید کلی : 287