loading...
چاپ تقویم رومیزی
زینب امیدی بازدید : 8 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

مزیت چاپ و خرید تقویم رومیزی 1400 و سفارش تقویم رومیزی 99 برای سازمان ها و شرکت ها این است که با چاپ تبلیغات خود در تقویم رومیزی 1400 می توانید مدام در ذهن مخاطب باشید. این بدان معنی است که هر ماه روی یک ورق کاغذ چاپ می شود و در پشت این صفحه تصاویر تبلیغاتی یا تصاویر زیبایی که توسط سازنده انتخاب شده است چاپ می شود. تولیدکنندگان هر ساله یک یا چند مدل با اندازه دلخواه را به عنوان مدل پیش فرض انتخاب می کنند. خوشبختانه تقویم های رومیزی متنوعی در بازار وجود دارد ، اما در طراحی یا انتخاب تصاویر تقویم تنوع زیادی وجود ندارد. تعداد صفحات و بازدیدهای تقویم را به دلخواه انتخاب کنید تا طرح مورد نظر شما ساخته شود.

تقویم رومیزی قطعاً بهترین گزینه برای آنهاست. گروه سالنامه پاسارگاد انواع تقویم رومیزی و سررسید 1400 را با بهترین قیمت چاپ و توزیع می کند. یکی از بهترین راه های تبلیغات شب عید چاپ تقویم و ارسال آن برای مشتریان قدیمی است. در پشت قسمت ، جدول ماه معمولاً به صورت كوچك طراحی می شود (حدود یك چهارم صفحه) و تصاویر در اندازه بزرگتری قرار می گیرند كه پشت تقویم كار نامیده می شوند. آیا به خاطر دارید که سال گذشته به دنبال چند شرکت تبلیغاتی برای ساختن طرح و چاپ خود بودید ، یا این کار با استرس زیادی انجام شده است یا قابل انجام نیست ، یا اینکه همیشه استرس این بود که کارتون به موقع ساخته شده است و سفارش شما به موقع و با کیفیت بالا رسید.

زیرا در اکثر دفاتر و شرکت ها به ندرت میز کار بدون تقویم رومیزی تبلیغاتی را پیدا خواهید کرد. زیرا در اکثر دفاتر و شرکت ها به ندرت میز کار بدون تقویم رومیزی تبلیغاتی را پیدا خواهید کرد. همه مدل های تقویم رومیزی فوق الذکر ، که بخشی از کارهای متداول و ساخته شده از مجموعه ما هستند ، همچنین امکان چاپ انحصاری را دارند. یکی از دلایل استفاده از چاپ اختراع شده تفاوت رنگ در طراحی و چاپ است. به طور کلی چاپ ، هزینه ها نسبت به چاپ خصوصی کمتر است و همچنین کیفیت چاپ پایین تر از چاپ خصوصی است ، زیرا از رنگ ها به صورت متعادل استفاده نمی شود.

تمام صفحات و نوع نمودار رنگ و نوع ساخت و رنگ اصلی و طرح بر اساس سلیقه مشتری است. یک ورق در ابتدا و یک ورق در انتها به معرفی شما و تبریک سال نو اختصاص داده شده است. به عنوان مثال ، فروش یا استفاده از یک سری از این محصولات بیش از انواع دیگر است ، در این صورت سازنده بیشترین تلاش خود را برای ایجاد این نوع تقویم می کند. سرانجام ، اگر می خواهید یک تقویم رومیزی چاپ کنید که شبیه تقویم های دیگر نیست ، از این روش ها یا طراحی صفحه کلی آن تقویم دسک تاپ استفاده کنید تا تقویم کار خود را مطابق میل یا سبک خود تنظیم کنید.

یکی از مهمترین و اساسی ترین ویژگی های تقویم رومیزی ارزان این است که می توانید آن را در دو نسخه خصوصی و عمومی طراحی کنید و هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. می توانید صفحات موجود در تقویم را به دلخواه سفارش دهید ، برخی از آنها 7 صفحه و برخی دیگر 13 صفحه هستند. همانطور که هر تقویم ویژگی های خاص خود را دارد ، تقویم رومیزی ارزان نیز دارای ویژگی های خاصی است که باید با آنها آشنا باشید. چاپ تقویم رومیزی و چاپ تقویم دیواری از آن دسته عناصر چاپی هستند که علی رغم فن آوری مدرن در دنیای مدرن و کاهش چاپ کاغذ ، هنوز طرفداران خود را دارند و هنوز هم در هر اداره و اداره ای با یکی از آنها روبرو هستیم. هر کسب و کار طراحی تقویم رومیزی منحصر به فرد خود را دارد و به نوعی این تقویم جنبه تبلیغاتی برای تجارت دارد.

همچنین ، برای سادگی ، بهتر است هر یک از تاریخ های شمسی ، میلادی و قمری را در یک گروه جداگانه قرار دهید تا اطلاعات موجود در هر صفحه تقویم به صورت طبقه بندی شده در دسترس شما قرار گیرد. تمیزی و نظم منگنه ها و کیفیت فنر اتصال به بهبود صفحات ورق های تقویم کمک می کند. با این حال ، این محدودیتی ندارد و شما می توانید تعداد صفحاتی را به این بخش اضافه کنید. از مواد مختلفی می توان برای پوشاندن پایه جامد تقویم رومیزی استفاده کرد. یک برگ در تقویم رومیزی نیز کاملاً به سفارشات تبلیغاتی شرکت اختصاص دارد یا توسط تولید کننده به عنوان جلد (صفحه اصلی) طراحی شده است.

تقریباً در همه موارد تقویم رومیزی به عنوان تقویم طراحی می شود. یکی دیگر از مزایای بزرگ تقویم های رومیزی تبلیغاتی سبک بودن و قابل حمل بودن آن است. بسیاری از افراد حتی از تقویم رومیزی برای دیدن تاریخ های خانه هایشان روی میز یا میز کار خود استفاده می کنند. تقویم یک هدیه تبلیغاتی است ، که با قیمت پایین تهیه می شود و متناسب با نیازهای مردم در اشکال مختلف کاربردی ، آموزشی ، اطلاعاتی است. تقویم جدول یکی از هدایای تبلیغاتی است که معمولاً در پایان سال سررسید یا به صورت مستقل توسط شرکت ها تهیه می شود و توزیع می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 130
  • بازدید کلی : 297