loading...
چاپ تقویم رومیزی
زینب امیدی بازدید : 11 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

در این دسته ها عواملی مانند نوع تجارت ، طرح ، روش چاپ و قیمت این تقویم ها با توجه به تیراژ ، نوع چاپ و قیمت روز کاغذ و مواد آن محاسبه می شود. در این صفحه می توانید تقویم رنگی با "رنگ زمینه" سفارش دهید. تقویم های رومیزی تخصصی غالباً سیزده برگ دارند ، صفحه اول مانند جلد است و آوریل در صفحه دوم آغاز می شود. در واقع تقویم های رومیزی سفارشی که تولید و چاپ می شوند ، با توجه به کاربرد آنها و سازمان مورد استفاده دسته بندی می شوند. به عنوان مثال ، یک طرح با گلدان نارنجی مربوط به فصل پاییز است. با نزدیک شدن به سال جدید ، زمان سفارش تقویم رومیزی 99 فرا رسیده است.
روند چاپ تقویم رومیزی ویژه تفاوت چندانی با چاپ تقویم رومیزی عمومی ندارد. امروزه تقویم های رومیزی دولتی و خصوصی بسیار متنوع هستند. علاوه بر طراحی با کیفیت ساخته شده توسط بهترین و باتجربه ترین طراحان این مرکز ، همه تقویم های این مرکز در چاپگرهای استاندارد چاپ می شوند و دارای چاپ با کیفیت بالا هستند. 7. در مرحله بعدی ، طرح اولیه روی کاغذ مناسب چاپ می شود. با درج آرم و طرح تبلیغاتی خود بر روی این مورد می توانید تبلیغات موثری داشته باشید و برند خود را در طول سال در نزد مخاطب حفظ کنید. 9. در این مرحله ، طرح های چاپ شده روی مقوایی مخصوص قرار می گیرند. انواع تقویم های چرمی ، سلفون ، براق ، مات ، کت و میز ، تقویم دیواری برای اهداف تبلیغاتی شما مناسب است.
تقویم دیواری برای استفاده از دیوار و چاپ تبلیغات روی آن بسیار مفید است. تقویم ها در انواع مختلف مانند دسکتاپ ، دیوار ، زمان و ... بسته بندی می شوند. 12. پس از آماده سازی تقویم ها ، آنها بسته بندی می شوند. یکی از موثرترین استراتژی های تبلیغاتی برای نمایش محصولات و فعالیت های شرکت های تولیدی ، سفارش تقویم رومیزی است. مدت هاست که برای اطلاع رسانی تاریخ و روزهای افراد جامعه استفاده می شود که یکی از زیباترین گونه هاست. چوبی است از آنجا که همه نمونه های تقویم معمولاً عملکرد و پیش بینی یکسانی دارند ، کیفیت طراحی کیفیت تقویم را تعیین می کند.
2. در طراحی به زمینه امن توجه ویژه داشته باشید. 3. به اندازه اولیه و برگه های تقویم و سازگاری آنها با یکدیگر توجه کنید. برای کسب اطلاعات در مورد آخرین نمونه های 1400 تقویم رومیزی ، حتماً از طریق شماره های پایین صفحه با ما تماس بگیرید. روشهای مختلف تقویم در جهان وجود دارد ، مانند تقویم میلادی ، تقویم شمسی هجری ، تقویم ایران باستان ، تقویم قمری هجری ، تقویم ارمنی و غیره. بر این اساس ، امروزه تقویم به یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی برای اتصال زندگی روزمره تبدیل شده است. افراد را با زمان ، تقویم و پیام های تبلیغاتی ایجاد کنید. اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید ، فقط روی گزینه سبز "مشاوره رایگان" در گوشه این صفحه کلیک کنید و س yourالات خود را درباره قیمت تقویم رومیزی برای یادداشت ها از ما بپرسید.
تقویم رومیزی بسته به نوع چاپ در دو مدل مختلف ساخته می شود. ویژگی های مثبت این نوع تقویم رومیزی رومیزی باید کم هزینه بودن آن در مقایسه با پایه سخت و سرعت بالای تولید باشد. اما در میان همه این هدایا ، یک عضو دائمی همیشه موقعیت خود را حفظ کرده و همه ما با نام او ، یعنی تقویم رومیزی آشنا هستیم. راز ماندگاری این محصول در چندین مورد خلاصه می شود. 1 سال گارانتی از نظر همکاران و مشتریان ، اما هر تقویم رومیزی این مزایا را ندارد و سفارش و صرف یک تقویم ضعیف صرفاً اتلاف کاغذ است و بس. همچنین ، مزیت تقویم رومیزی شرکت اهدا کننده این است که با چاپ آرم و جزئیات مارک در تقویم یا داخل صفحات آن ، می تواند حضور مداوم و موثری در کانون توجه شخص با استفاده از تقویم رومیزی و مشتریان آن داشته باشد.
3. سپس آنها روی کاغذهای گرمایش استاندارد چاپ می کنند. سرانجام با استفاده از فنر که معمولاً نوع دوتایی فنر است نیز به یک ورق کاغذ متصل می شود. 13. سرانجام ، محصولات ساخته شده برای مشتری ارسال می شود. صحافی و صحافی: اگر تمام مراحل فوق به درستی و با بالاترین کیفیت انجام شود ، مرحله صحافی و صحافی به درستی انجام نمی شود ، در پایان تقویم رومیزی شما هیچ ارزشی نخواهد داشت و تمام هزینه های شما از بین می رود. که قدرت و ثبات تقویم رومیزی را تعیین می کند.
تقویم های رومیزی ، دقیقاً مانند سالنامه ها و مهلت های مقرر ، تقریباً برای همه قابل استفاده است و می توان گفت تقریباً همه دسک تاپ ها به تقویم رومیزی نیاز دارند. 11. برای این کار تمام ورق ها و پایه ها مشت می شوند و فنر اتصال آنها برداشته می شود. تقویم رومیزی تقویم های اساسی هستند که روزهای ماهانه سال را در هر صفحه نشان می دهند و عالی هستند امکان استفاده از میزهای اداری تقویم رومیزی معمولاً از 12 برگ تشکیل شده است. علاوه بر این 12 ورق ، 1 صفحه اصلی به عنوان آستر یا به عبارتی یک پوشش به این صفحات اضافه می شود. تقویم رومیزی دارای تاریخ های میلادی ، قمری و قمری است و شامل تمام مناسبت ها و اطلاعات جامع ، معمولاً در پایین صفحه است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 88
  • بازدید کلی : 255