loading...
چاپ تقویم رومیزی
زینب امیدی بازدید : 7 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

علیرغم این شباهت، تفاوتهای ظریف زیادی بین انواع تقویم ها وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. ولی شرکتها و سازمانها میتوانند از تقویمهای لوکس صرفه نظر کرده و از مدلهای سادهتر برای تبلیغات برند خود استفاده کنند که مقرون به صرفهتر است. استفاده از طرحهای خاص، مدرن، کلاسیک که هر کدام دارای خصوصیات منحصر بهفردی هستند، جذابیت بینظیری را به همراه خواهند داشت. آیا روایت های شما برای مخاطب جذابیت دارد؟ پایه غیر سخت: به منظور کاهش هزینه های تولید تقویم رومیزی در تیراژ بالا می توان توان پایه تقویم رومیزی را از جنس غیر سخت انتخاب کرد. قطعا هر کسی با کمی تفکر درک خواهد کرد که تکنولوژی جای اصالت و پرستیژ را نخواهد گرفت، بلکه تقلیدی از روشی کلاسیک و اصیل است که به شکل امروزی بازتولید میشود.

 

تقویم رومیزی ارزان تعداد صفحات کمتر به همراه دارد و دارای صحافی با کاغذهای سبک تر می باشد. در مرحله آخر هم برگهها را با صحافی سیمی یا فنری به هم وصل میکنند. تقویم رومیزی اختصاصی 1400 مجموعه ای از 12 یا تعدادی بیشتری برگ هست که با ورق زدن آن می توان در یک نگاه کل روزهای ماه را مرور و به برنامه ریزی امور پرداخت. از مهم ترین دلایل تبلیغات موثر با استفاده از تقویم رومیزی نفیس را می توان مقرون به صرفه بودن به لحاظ قیمت تمام شده آن حساب کرد. این برگهها با فنر دوبل و بهصورت افقی به هم وصل شدهاند. در این مرحله، تصویر پسزمینه مورد نظر خود را در داخل مربع ایجاد شده قرار میدهیم.

 

علاوه بر این، مستطیلی سبزرنگ نیز در پایین کادر برای نوشتن مناسبتهای مختلف در نظر گرفته شده است. همچنین این تقویم علاوه بر محیط کاری، در محیط خانه هم مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار محبوب است. همچنین با درج شدن تاریخشمار ماهانه روی آن میتواند بهعنوان یادآور مناسبی برای کارهای روزانه در نظر گرفته شود. دقت داشته باشید که هنگام خرید تقویم رومیزی فانتزی، کیفیت ساخت و استحکام آن را در نظر بگیرید. کیفیت چاپ تقویم رومیزی : یکی از پارامترهایی که تعیین می کند کدام تقویم رومیزی شانس انتخاب برای استفاده یکسال روی میز را داشته باشد زنده بودن رنگها و نوع طراحی آن است. دلیل عمده استفاده از تقویمهای چاپی، حفظ اصالت و وجه کاری است. جنس برگه های این تقویم فانتزی، مقوای گلاسه 250 گرمی خارجی می باشد و پایه آن به دلیل استفاده از مقوای 300 گرمی، از ایستایی مناسبی برخوردار است و همچنین، در قسمت جلویی پایه، فضایی برای درج لوگو یا نام شرکت ها و سازمان ها در نظر گرفته شده است.

 

به دلیل فضای بسیار مناسب و تعداد برگ های زیاد، این مدل تقویم رومیزی گزینه خوبی برای مشتریانی است که تعداد محصولاتشان بالاست. این تقویمها به دلیل قیمت مناسبی که دارند بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. تقویم رومیزی وسیله ایست که در زندگی بیشتر افراد کاربرد دارد. علاوه بر این نکته که تقویم رومیزی می تواند به عنوان وسیله ای جهت یادآوری رویداد ها باشد می تواند در داشتن برنامه ای روزانه و هماهنگ کردن قرار های ملاقات و جلسه ها نیز کمک کند. تولید تقویم های رومیزی 1400 پارتمجموعه پارت با بیش از 10 سال تجربه در تولید انواع سررسید , سالنامه و تقویم رومیزی افتخار دارد در سال 1400با مدل های متنوع و جدید در خدمت شما عزیزان باشد.تولید انواع سررسید وزیری سررسید اروپایی توسط واحد سالنامه پارت طرح های و سررسید ها در آذر ماه سال 1400 رو نمایی خواهند شد.

 

از سالنامه برای ثبت برنامهها و رویدادهای کاری و شخصی استفاده میشود. معمولا قطع A5 برای تقویم رومیزی استفاده میشود که به انتخاب و سلیقه سفارشدهنده میتواند کوچکتر یا بزرگتر تولید شود. بهطورکلی هرچقدر ابعاد تقویم بزرگتر باشد، به تعداد برگههای بیشتری نیاز دارد و همین موضوع باعث افزایش قیمت تقویم میشود. هرچند استفاده از ابعاد خاص و منحصر به فرد ممکن است بیشتر جلب توجه کند، اما اگر هزینه تمام شده برای تبلیغات برایتان اهمیت ویژه دارد، توجه داشته باشید که استفاده از ابعاد سفارشی معمولاً گران­تر درمی­آید. شما می توانید در طراحی تقویم رومیزی اختصاصی از عکس های کارخانه یا شرکت یا کارگاه خود با معرفی کامل محصولاتتان استفاده نمایید.

 

جلسه ای با چاپگر خود داشته باشید تا در مورد تکنیک های چاپی که به راحتی از پیام یا تم های منحصر به فرد تقویم استفاده می کنند، صحبت کنید. تقویم هجری قمری که قبل از اسلام در مکه و مدینه رواج داشته است. در روش دوم، در هر سلول به ترتیب، روزهای هفته، تاریخ شمسی، میلادی و قمری را مینویسیم. برخلاف اپلیکیشنها و برنامههای موبایلی، همیشه در دسترس است. همچنین فراموشکار بودن انسان باعث به وجود آمدن تقویمهای رومیزی شد تا همیشه برنامههای آینده را به یاد داشته باشد. به عنوان یک یادآور کارها و برنامههای آینده را روی آن یادداشت میکنید. تقویم هجری شمسی که مبدا آن هجرت پیامبر اسلام بود و طراح آن ریاضیدان ایرانی خیام است. سالنامه یا سررسید، یک ابزار اداری است که در بیشتر سازمانها و شرکتها به وفور از آن استفاده میکنند.

 

با گنجاندن دو وسیله پر استفاده در یک محصول فضای کمتری از میز کار اشغال خواهد شد. تقریبا همه مدیرها و افراد شاغل با خرید تقویم رومیزی از این ابزار استفاده میکنند. ترکیب یک تقویم برای اطلاع از تاریخ و یک دفترچه یادداشت، کاری هوشمندانه و جذاب است. و نظم بخشی به برنامه ها و صرفه جویی در زمان را برای ما آسان تر می کند.در صورتی که می خواهید در نظر مخاطب جذاب و حرفه ای به نظر برسید ، تقویم رومیزی را فراموش نکنید.در کنار چاپ ست اداری برای سازمان،اداره و هر کسب و کاری که در آن مشغول هستید،طراحی و چاپ تقویم رومیزی را هم برای نظم و برنامه و البته تبلیغات فراموش نکنید. البته باید در نظر داشت که اضافه نمودن یادداشت و پایه افقی به تقویم رومیزی هزینه تمام شده آن را افزایش می دهد.

 

ایجاد اعتماد: به هنگام فروش یک محصول و یا ارائه خدمات، یک فروشنده و یا مدیر باید بیشترین تمرکز خود را بر روی جلب نظر مشتری و ایجاد اعتماد در وی بگذارد. از زمان ایجاد تمدن، اتفاقها و حوادث مختلفی باعث شده است تا انسان بخواهد درباره آن به آیندگان خبر دهد یا خود بعدها آن را به یاد آورد. هر کدام از پایه ها مزیت و ایرادات مخصوص خود را دارا هستند که صد در صد بر قیمت تمام شده تقویم تاثیر گزار است. اگر لوگویی روی تقویم رومیزی چاپ شده باشد براحتی توسط گیرنده آن قابل مشاهده و اگر آن را روی میز خود گذاشته باشد ، مهمان ها هم نگاهشان حتما به تقویم رومیزی و لوگو چاپ شده روی تقویم رومیزی خواهد افتاد. تقویم کردی (مادی) که مبدا آن تاسیس حکومت مادها است.

 

محصولات ما مجموعه ای از برجسته ترین و نفیس ترین تولیدات در عرصه خدمات چاپ می باشد که نظیر آن هرگز دیده نشده است و مرکز چاپ و تبلیغات رضا همواره الهام بخش رقیبان خود درصنعت چاپ دیجیتال, هدایای تبلیغاتی, مهر و تابلو, چاپ بنر, چاپ افست, فلت بد, خدمات تکمیلی چاپ, چاپ سی دی و رایت CD , چاپ کارت ویزیت, چاپ عکس, قیمت پلات و لمینت و آکوسالونت, سازه های نمایشگاهی, چاپ آلبوم دیجیتال, فولدر جیب دار, چاپ بروشور دولت دیجیتال تاشده, چاپ تراکت دیجیتال, چاپ گواهینامه, چاپ ریسوگرف, چاپ تقویم رومیزی, چاپ دیجیتال تقویم دیواری, چاپ بوم, چاپ بک لایت, برش کاتر پلاتر, چاپ کاغذ دیواری, جا کاتالوگی, استند رومیزی, میز کانتر تاجدار, میز کانتر نمایشگاهی, چاپ بنر, قیمت تی شرت, چاپ خودکار, روبیک تبلیغاتی, چاپ سررسید, چاپ کاشی, چاپ سنگ, چاپ فاکتور, چاپ پاکت دیجیتال, چاپ کاتالوگ, چاپ ساک دستی, کارت ویزیت PVC , کارت ویزیت لامینت براق, کارت ویزیت سلفون براق, قیمت کارت ویزیت مربع دیجیتال و خدمات تکمیلی چاپ بوده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 121
  • بازدید کلی : 288